Grafički dizajn - trendovi 2018. Objavljeno: 01. 02. 2018 - 2:39

Ove godine vidimo sve veću pobunu protiv „običnog“. Bijele boje i prazne pozadine postaju stvar prošlosti. Dizajneri uzimaju novi pristup koji će biti mnogo žešći, inovativniji i ljepši. Zapamtite 2018. je godina rizika. Nadamo se da će vas ovi prijedlozi voditi kroz nove prepreke i dati vam prednost pred konkurencijom.

01. BRENDOVI U VIŠE BOJA
Tradicionalno, kompanije imaju tek nekoliko boja koje koriste u reklamiranju svoga brenda ili dizajna radi lakšeg prepoznavanja. No ovakva „tradicija“ mogla bi ubrzo nestati. Kako kompanije rastu, umjesto da se drže jedne ili dvije sheme boja, njihovo će rebrandiranje biti izvedeno u puno različitih unikatnih i živahnih shema boja. Primjer ovakvoga rebranda možemo vidjeti kod Dropbox-a ili Ebay-a koji su se ovim načinom istaknuli na gotovo svim platformama.



02. POVRATAK GRADIJENATA BOJA
Ove godine, gradacija će biti gotovo svugdje. Od webstranica do društvenih mreža i prezentacija. Biti će kao da nas 90-te nisu nikada napustile. Gradacija je jednostavan način za dobivanje zanimljivih efekata, kojom ćemo ove godine zamjeniti dosadne i jednolične boje.

03. BOLJE SLIKE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Društvene mreže su odlične u odvlačenju naše pažnje od svijeta oko nas. Zato ne želimo gledati dosadne slike koje ste izabrali u dvije sekunde. Zato će se ove godine fokus baciti na originalne i uzbudljive slike koje su napravljene sa namjerom da privuku našu pozornost.

04. NEKONVENCIONALNE BOJE SVUDA OKO NAS
Kao što smo vidjeli do sada, 2018.je godina preuzimanja rizika u dizajnu. A najbolji početak toga su boje koje koristimo. Odvažne boje su najčešće korištena sila koja stoji iza većine dizajnerskih trendova ove godine. Budite spremni izbaciti minimalizam i ubrizgati žestoke i riskantne boje u svoj novi dizajn.



05. DOMINACIJA BOLDANIH I RUKOM NAPISANIH FONTOVA
Jedan od novih trendova za privlačenje pogleda je korištenje boldanih i rukom napisanih fontova. Ovakav oblik fontova više će se isticati od konkurencije i pomoći će vam odskočiti na društvenim mrežama.

06. VIŠE ORIGINALNIH ILUSTRACIJA
Tijekom prošle godine vidjeli smo odmak od generičnih ilustracija i sve veće korištenje originalnih. Tvrtke stalno traže načine kako se odvojiti od ostalih i ovo je jedan od boljih načina. Ovakve ilustracije i ikone pokazuju uložen trud i ostavljaju jako pozitivan prvi dojam. U budućnosti se veselimo sve većem korištenju ovoga trenda.



07. BOLJI GIF-ovi
Jedna od najboljih stvari koje su proizašle sa interneta su GIF-ovi. Većina ljudi ih koristi svakodnevno u komunikaciji sa prijateljima ili kolegama sa posla. Odličan su način prikazivanja osjećaja. Ali kompanije moraju ovo prenijeti na novu razinu. Kao na primjer infografike koje idu u korist vašem članku ili zamjena slika headera sa GIF-ovima koji će zasigurno primati pozornost. Ako uspijete napraviti i podijeliti GIF-ove koji obuhvaćaju ove ideje, a istodobno se ljudi mogu poistovjetiti sa njima bit će te čvrsto spremni za 2018.

08. CINEMAGRAPH
Nakon priče o GIF-ovima, vrijeme je da skrenemo pozornost na njegovog rođaka. Cinemagraph je GIF ili video koji je gotovo cijeli statičan ili smrznut osim jednog manjeg dijela slike. Ovakvi trendovi su rjeđi ali dobivaju sve veću popularnost pogotovo kod kompanija koje su usmjerene na tehnologiju. Manje su napadne od GIF-ova ali baš zbog toga više odgovaraju na nekim mjestima. Te male promjene na slici mogu imati veliki utjecaj na cijelu sliku i kako ju predočujemo.

  Web i Grafika novosti - Sve